Blogi
Miten markkinointihankinnan tuloksia pitäisi mitata?
02.8.2019, kirjoittanut Ismo OjanenHankinnan ja myynnin yhteistyö
06.5.2019, kirjoittanut Pekka HeikkiläHankinnoilla tuottavuutta julkiseen talouteen
10.4.2019, kirjoittanut Susanna NärvänenHankintafoorumin vuosi
22.3.2019, kirjoittanut Antti SuorsaRatkaiseeko tekoäly vai älykäs tekeminen?
05.11.2018, kirjoittanut Tommi HyyrynenTekoäly (AI) on uusi sähkö. Se on mullistus, joka ratkaisee kaiken. Ei ole. Se on työkalu datan hyödyntämiseen. Mullistus tapahtuu, kun oikea tieto tukee oikeita ihmisiä oikeaan aikaan. Digiajan todistetusti toimiva ratkaisu on älykäs tekeminen, tukiäly ja ATK.
Markkinointihankinnan kasvukivut – mitä murrosiän jälkeen?
01.8.2018, kirjoittanut Ismo Ojanen(Growing pains, Marketing Procurement is moving beyond the "misunderstood teenager" years) – suunnilleen näin World Federation of Advertisers, maailman mainostajien etujärjestö bloggasi noin kuukausi sitten.
Steps of the Spend Analysis
18.6.2018The spend analysis gathers, categorises and analyses the spend data. It helps to plan spending better for the future and gives a clear picture where the money is going. It is important, but not necessarily easy to do.
Ole Pullervo! Uudistu ja haasta digitaalinen muutos
05.6.2018, kirjoittanut Tommi HyyrynenDigitaalisen talouden megatrendit haastavat yritysten toimitusketjun hallinnan – kilpailu kiristyy, tuotteiden elinkaaret lyhenevät ja muutokset lisääntyvät. Oletko kisassa mukana vai löhöiletkö Pullervo-norpan tavoin kalliolla?
Uutuuskirja Logistiikka ja liikennejärjestelmät pohtii tulevaisuuden liikennettä
15.3.2018Kuulumisia Hankintafoorumista
23.2.2018, kirjoittanut Antti SuorsaUusi vuosi on jo pyörähtänyt vauhdikkaasti käyntiin ja vuoden ensimmäinen tapahtumakin järjestettiin