LOGY hakee markkinointi- ja viestintäpäällikköä

01.07.2024

Unelmatehtävä auki näköalapaikalla! Johtaako sinun tiesi hankinnan ja logistiikan huipulle? Hae Suomen Osto- ja Logistiikkayhdistys LOGY ry:n markkinointi- ja viestintäpäälliköksi ja vaikuta työsi kautta yli 5000 jäsenen yhteisöön!

Suomen Osto- ja Logistiikkayhdistys LOGY ry on dynaaminen, yhdistystoiminnan rinnalla myös liiketoimintaa harjoittava yhdistys. Vahvistamme alan osaamista ja arvostusta sekä parannamme yksittäisten jäsenten ja heidän organisaatioidensa kilpailukykyä.

Arvojamme ovat avoimuus, ammattimaisuus, vaikuttavuus ja yhteistyö.

Tehtäväkuvaus

Tämä rooli on täydellinen tilaisuus markkinoinnin ammattilaiselle, joka haluaa yhdistää strategisen suunnittelun ja operatiivisen tekemisen ja samalla vaikuttaa menestyvän yhdistyksen näkyvyyteen ja menestykseen. Tukena työssä toimii markkinoinnin ja viestinnän asiantuntija.

Suuri osa markkinointi- ja viestintäpäällikön ajasta kuluu jäsen- sekä kaupallisten palveluidemme kampanjoiden ja niiden sisällön suunnitteluun ja toteutukseen. Tiimin pienuudesta johtuen rooliin kuuluu myös paljon operatiivisia töitä sisältäen vaihtelevia rooleja messuilla ja tapahtumissa. Päällikkö hoitaa myös yhdistyksen mainosmateriaalien tilaamisen yms. käytännön työtehtäviä.

Mitä odotamme sinulta?

  • Kokonaisuuksien hahmotuskykyä
  • Vahvaa markkinoinnillista ja viestinnällistä näkemystä
  • Usean vuoden kokemusta uutiskirjeiden, verkkosivujen sekä some-kanavien sisällöntuotannosta, kokonaishallinnasta ja kehittämisestä
  • Lahjakkuutta kirjallisten tiedotteiden, artikkeleiden ja muiden viestinnällisten sisältöjen laatimisessa ja editoimisessa
  • Erinomaisia tiimityöskentelytaitoja sisäisten ja ulkoisten yhteistyötahojen kanssa
  • Jämäkkyyttä hallita ja viedä maaliin useita projekteja samanaikaisesti
  • Liiketoimintaymmärrystä ja budjetointiosaamista
  • Paineensietokykyä
  • Erinomaista suomen kielen taitoa

Lisäksi tehtävässä tarvitaan hyvää IT-osaamista:

  • Vähimmäisvaatimuksena perusohjelmien kuten Microsoft Excel, Outlook, Teams, Word, PowerPoint erinomainen hallinta
  • Plussaa on lisäksi osaaminen jostakin tai kaikista seuraavista: Lime CRM, Forms, BI-järjestelmät, Google-markkinointi, verkkosivujen päivitysjärjestelmät, graafiset ohjelmat

Toivomme, että voit aloittaa tehtävässä alkusyksyllä 2024.

Miksi LOGY?

Tehtävä tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden olla osa innovatiivista ja kehittyvää yhteisöä, jossa voit vaikuttaa suoraan yhdistyksen tulevaisuuteen. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä ammattitaitoisten työntekijöiden ja eri sidosryhmien kanssa, ja saat mahdollisuuden uudistaa ja kehittää LOGY ry:n toimintaa monipuolisesti.

Teemme hybridityötä, johon kuuluu vaihteleva määrä toimisto- ja etäpäiviä. Syksyllä 2024 työskentelemme 10 päivää kuukaudessa avotoimistollamme Itä-Pasilassa. Muulloin on mahdollisuus etätyöhön tehtävien salliessa.

Tarjoamme työntekijöillemme lounas-, kulttuuri- ja liikuntaedun.

Hakuaika

Lähetä hakemuksesi Baronan hakuväylän kautta sunnuntaihin 4.8. mennessä. Huom! Saatamme ottaa yhteyttä hakijoihin jo ennen hakuajan päättymistä.

Lisätiedot

Lisätietoja avoimesta tehtävästä saat Baronan seniorikonsultti Krista Pulkkiselta, puh. 050 505 7715 ja krista.pulkkinen@barona.fi sekä 1.–9.7. välisenä aikana sekä 31.7. alkaen toiminnanjohtaja Hanna van der Steeniltä, puh. 040 658 8198 ja hanna.vandersteen@logy.fi.