Seminaarikumppanuudet myydään nyt

LOGYn seminaarit ovat tehokas tapa tavoittaa kohderyhmäsi huomio kokonaiseksi päiväksi.

Järjestämme vuonna 2025 viisi alan ammattilaisille suunnattua seminaaria:

Kaikkiin seminaareihin on nyt saatavilla kumppanuuspaketteja. Valmiiksi räätälöidyt kumppanivaihtoehdot sisältävät runsaasti elementtejä, jotka edesauttavat yhtiösi tai palvelusi tunnettuuden kasvua kohderyhmäsi keskuudessa.

Kumppanipaketit myydään erikseen kaikkiin seminaareihin. Jos olet kiinnostunut kumppanuudesta useammassa seminaareissa, kysy määräalennusta.

Pääyhteistyökumppanit saavat seminaarin ohjelmasta 10 minuutin puheenvuoron, jossa voivat tuoda esiin case-esimerkin kautta, miten yritys tai sen palvelu on auttanut asiakasta omassa työssään.

Uutta! Yhteistyökumppanit saavat seminaarin alussa yhden minuutin pitchaus-puheenvuoron, ja koko seminaariyleisön jakamattoman huomion yritykselle tai palvelulle.

Varaa seminaarikumppanuus:

Tomi Pietikäinen, palvelupäällikkö
tomi.pietikainen@logy.fi, 050 313 8593

Mika Säilä, myyntipäällikkö
ilmoitukset@logy.fi, 050 352 3277

Kevään seminaarien kumppanipaketit

Pääyhteistyökumppanin näkyvyyspaketti

  • Pääsyliput seminaariin: 3 osallistujalle liput
  • Puheenvuoro seminaarissa: Case-tyylinen esitys, esimerkiksi yhdessä asiakkaan kanssa. Esityksen kesto 10 min.
  • Yrityksen ständipaikka tapahtumassa
  • Roll-up salin etuosassa
  • Logonäkyvyys tapahtuman markkinoinnissa: nettisivut ja uutiskirjeet, some
  • Osto&Logistiikka-lehden mediaetu: arvo 1 500 €, voimassa tapahtumaa ennen ilmestyvässä lehdessä (mainostila mahdollista ostaa suuremmaksi)
  • Mahdollisuus jakaa tapahtumassa yrityksen mainos- / markkinointimateriaaleja osallistujille
  • Tapahtuman juonnoissa mainintoja kumppanuudesta
  • Tapahtuman tauoilla esillä kumppanit-slide osallistujille

Hinta 5 500 € + alv

Yhteistyökumppanin näkyvyyspaketti

  • Pääsyliput seminaariin: 2 osallistujalle liput
  • Pitching-puheenvuoro seminaarissa: kerro minuutissa ja yhdellä kalvolla seminaariyleisölle yrityksestänne tai palvelustanne
  • Yrityksen ständipaikka tapahtumassa
  • Logonäkyvyys tapahtuman markkinoinnissa: nettisivut ja uutiskirjeet, some
  • Osto&Logistiikka-lehden mediaetu: arvo 800 €, voimassa tapahtumaa ennen ilmestyvässä lehdessä (mainostila mahdollista ostaa suuremmaksi)
  • Mahdollisuus jakaa tapahtumassa yrityksen mainos- / markkinointimateriaaleja osallistujille
  • Tapahtuman juonnoissa mainintoja kumppanuudesta
  • Tapahtuman tauoilla esillä kumppanit-slide osallistujille

Hinta 3 500 € + alv

Pidätämme oikeuden kumppanipakettien sisältöjen muutoksiin.

Kerro viestisi suoraan yhdinkohderyhmällesi!

LOGYn seminaarit kokoavat yhteen runsaan määrän yritysten päättävissä asemissa olevia logistiikan, hankinnan ja liikkeenjohdon ammattilaisia. SCM- ja Kuljetuspäivään osallistuu vuosittain yli 150 alan ammattilaista ja Sisälogistiikkapäivään yli 100 sisälogistiikka-alan ammattilaista ja päättäjää.

Seminaarikumppanuus on vaikuttava ja kustannustehokas tapa tavoittaa suoraan kohderyhmäsi - kokonaisen päivän ajan!