Tapahtuman kuvaus

Kaikille avoin | Markkinointihankinta-aamiainen: Markkinoinnin tehokkuus ja vaikuttavuus

Paikka: Etäosallistuminen tai Sanomatalo,
Aika: 03.10.2024 08:15 - 11:30

Tervetuloa jo perinteeksi muodostuneelle Markkinointihankinnan aamiaiselle, joka järjestetään tänä vuonna hybridinä eli sekä Sanomatalolla että etänä. Tapahtuman teema on "Markkinoinnin tehokkuus ja vaikuttavuus". Tehokkuutta ja vaikuttavuutta pohditaan tekoälyn sekä automaation kautta sekä peilataan tulevaisuuden näkymiin. Puhujat vahvistuvat keväällä. 

Markkinointihankinnan aamiaisseminaari on Suomen markkinointihankinnan ammattilaisten päätapahtuma. Se on kerännyt vuosittain hyvän ryhmän markkinoinnin ja hankinnan ammattilaisia kuuntelemaan esityksiä ja keskustelemaan markkinointihankinnan ajankohtaisista aiheista. Markkinointihankinnan aamiaisseminaari järjestetään jo kymmenennen kerran. 

Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton.

Ohjelma:

8.15 alkaen aamupalaa ja verkostoitumista Sanomatalolla

9.00 Seminaarin avaussanat LOGY ja Ismo Ojanen Markkinointihankintaryhmän puolesta

Ismo Ojanen, CEO and Senior Partner, Beaufort Marketing Procurement

Ismo on hankintatoimen ja markkinointihankintojen rautainen ammattilainen. Hän on vetänyt vuosien saatossa mittavan määrän alan kansainvälisiä projekteja mm. Iso-Britanniasta käsin. Hän vaikutti usean vuoden ajan LOGYn Hankintafoorumin johtoryhmässä ja jakaa nyt osaamistaan Hankintapäivän projektiryhmässä.

 Ohjelma päivittyy

11.30 Yhteenveto ja loppusanat - Ismo Ojanen

 


Ilmoittautuminen paikan päälle aukeaa pian

Ilmoittautuminen striimiin aukeaa pian


Lisätiedot:

Mirka Airas
Senior palvelupäällikkö
mirka.airas@logy.fi
p. 050 544 3261