Vientikaupan hallinta
Paikka: | Lähikoulutus, Helsinki, |
Aika: | 24.04.2025 09:00 - 16:00 |
Miksi tämä koulutus on ajankohtainen?
Globaali kilpailu ja muuttuvat markkinaolosuhteet haastavat yritykset kehittämään vientikaupan hallintaansa. Riskienhallinta, tehokas logistiikka ja asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen ovat avainasemassa onnistuneessa viennissä. Esimerkiksi häiriöttömät toimitusketjut ja oikea-aikaiset asiakastoimitukset voivat ratkaisevasti vahvistaa yrityksen kilpailukykyä.
Mitä hyötyä ja arvoa organisaatio saa koulutuksesta?
Koulutus antaa osallistujille työkalut vientikaupan prosessien tehostamiseen ja riskien hallintaan.
- Esimerkki: Yhden logistisen häiriön välttäminen voi säästää yritykselle toimituskuluissa ja vähentää myöhästymissakkoja tai asiakastyytyväisyyden laskua.
- Sujuvat prosessit parantavat yrityksen mainetta kansainvälisillä markkinoilla ja lisäävät asiakasuskollisuutta.
- Oikeiden kuljetusmuotojen valinnalla ja digitalisaation hyödyntämisellä voidaan tehostaa toimitusaikoja ja vähentää kustannuksia.
Mitä osaat koulutuksen jälkeen?
- Hallitset vientiprosessin yksityiskohtaisesti alusta loppuun, mukaan lukien viennin asiakirjojen laatimisen.
- Osaat soveltaa kansainvälisten markkinoiden erityispiirteitä omaan liiketoimintaasi.
- Tunnistat globalisaation ja digitalisaation tuomat mahdollisuudet ja haasteet kaupankäynnissä.
- Osaat valita tehokkaimmat kuljetusmuodot erilaisiin tilanteisiin ja varmistaa toimitusten sujuvuuden.
Kenelle koulutus sopii?
Vientiasiantuntijoille ja logistiikka-asiantuntijoille sekä kaikille, jotka vastaavat kansainvälisestä kaupasta.
Miten koulutus toteutetaan?
Koulutuksessa yhdistetään käytännönläheiset esimerkit ja työkaluja vientikaupan haasteiden ratkaisuun. Osallistujat saavat mukaansa konkreettisia toimintamalleja, jotka voidaan ottaa käyttöön heti.
Ilmoittaudu tästä